Pay-per-click advertising (PPC)
Pay-per-click advertising (PPC) is een vorm van online adverteren. U koopt als het ware een positie bij een zoekmachine. U stelt advertenties op voor bepaalde zoektermen, en iedere keer als een bezoeker op uw advertentie klikt moet u een bedrag betalen. Hoe populairder de zoekterm, hoe duurder de advertentie.
Maak uw website vindbaar
Pay-per-click advertising (PPC) levert snel resultaten op, maar deze houden wel gelijk op als u het advertentiebudget op nul zet. Daarom is het verstandig om deze vorm van website promotie te combineren met zoekmachine optimalisatie: proberen een betere positie bij de reguliere zoekmachineresultaten van een zoekmachine te krijgen.
Adwords of Yahoo?
De meest bekende opties voor Pay-per-click advertising (PPC) zijn wel Google Adwords en Yahoo Search Marketing (voorheen bekend als Overture). Laat vindbaarheid expert U-C WEBS uw campagnes voeren voor Google Adwords en Yahoo Search Marketing (Overture) - lokaal en/of internationaal.
Andere opties
Ook kunnen we u helpen met kleinere aanbieders van Pay-per-click advertising (PPC); deze trekken welliswaar minder bezoekers, maar de kosten per klik kunnen ook beduidend lager liggen. Neem snel contact met ons op!
Pay-for-placement
Pay-for-placement (PFP) staat voor het betalen om in een zoekmachine of directory/startpagina te worden opgenomen. De vraag om hieraan mee te doen komt op bij het "gratis" verkrijgen van een betere positie in de zoekmachine. Wij geven onze klanten advies over het wel of niet betalen voor een positie in een zoekmachine: "Pay-for-placement" (PFP).